Vážení zákazníci, dodání do vánoc garantuji u objednávek přijatých do 14. 12., 10:00 hod, u produktů skladem do 15. 12., 11:00 hod. Další objednávky budu samozřejmě odesílat co nejdříve, bohužel přepravní společnosti již doručení do vánoc v následujícím týdnu negarantují.
 
Domů > Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Platné je nezjednodušené znění těchto Obchodních podmínek, zjednodušení slouží pro rychlé seznámení s obsahem Obchodních podmínek.

Základní ustanovení

Tyto Všeobecné obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím při zásilkách zboží a služeb, tj. mezi firmou Markéta Fussová (dále jen prodávající) a jejími obchodními partnery (dále jen kupující) a jsou závazné pro veškerý obchodní styk. Odchylná písemná ujednání účastníků mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.

Jednoduše

Tyto Obchodní podmínky upravují obchod FitZona.cz a nákup na něm.

Prodávající

Firma Markéta Fussová (FitZona.cz) se sídlem Slezská 23, 747 05 Opava - Malé Hoštice, IČ: 01659375, neplátce DPH.
Kontakty: objednavky@fitzona.cz, tel: 606 682 916.

Jednoduše

Prodávajícím jsme my, FitZona.cz

Kupující

Fyzická, fyzická podnikající nebo právnická osoba, která kupuje od prodávajícího.

Jednoduše

Kupujícím jste vy, kupující na tomto internetovém obchodě.

Důležité pojmy pro účely Obchodních podmínek

Zásilkou se rozumí, fyzické doručení zboží kupujícímu do sjednaného místa.

Technickou specifikací se rozumí specifikace zboží, které má být dodáno prodávajícím, uvedena na internetových stránkách http://www.fitzona.cz

Zbožím se rozumí zboží popsané v objednávce a blíže určené v technické specifikaci.

Zaplacením se rozumí zaplacení sjednané částky připsáním sjednané částky na bankovní účet prodávajícího, popřípadě zaplacení dobírkou.

Předmět smluvního vztahu

Prodávající se potvrzením objednávky zavazuje dodat kupujícímu předmět plnění za podmínek, způsobem a v rozsahu stanoveném v objednávce a těmito Obchodními podmínkami. Kupující se zavazuje převzít dodané zboží a zaplatit za plnění prodávajícího sjednanou cenu.

Jednoduše

My vám zboží dodáme, vy jej převezmete a zaplatíte.

Ceny zboží

Kupující obdrží zboží za cenu platnou v okamžiku objednání. V případě, že se jedná o speciální zboží na objednávku nebo zboží, které není momentálně v nabídce, ale může být dodáno, prodávající potvrdí kupujícímu telefonicky nebo e-mailem cenu a termín dodání (týká se hlavně nákupů ze Slovenska, viz. nákup ze Slovenska).

Jednoduše

Zboží může průběžně zlevňovat, nebo zdražovat. Pro konkrétní nákup však platí celková cena, která je v potvrzovacím e-mailu.

Platební podmínky

Za zboží je možné zaplatit následujícími způsoby:

A) Na dobírku při doručení zboží Za zboží zaplatí kupující hotově v okamžiku převzetí od dopravce, případně při osobním převzetí.
B) Platba předem bankovním převodem Převod z bankovního účtu kupujícího ve prospěch účtu prodávajícího. Jako variabilní symbol uvede kupující č. objednávky. Všechny údaje potřebné k provedení platby budou uvedeny v potvrzení prodávajícího o převzetí objednávky, které odešle prodávající na e-mailovou adresu kupujícího, pokud není dohodnuto jinak.
V případě platby převodem u osobního odběru, je tento možný až po připsání částky na bankovní účet.

Bankovní spojení prodávajícího:

číslo účtu: 2600414257/2010 (Fio banka)

Jednoduše

Platit lze dobírkou při převzetí zboží, anebo předem převodem na náš bankovní účet.

Objednávání a dodací podmínky

Objednat zboží lze následujícími způsoby:
Prostřednictvím elektronického obchodu: http://www.fitzona.cz
Elektronickou poštou na adrese: objednavky@fitzona.cz
Telefonicky na čísle: +420 606 682 916 (Markéta Fussová)

Dodací lhůty

Prodávající se zavazuje dodat zboží kupujícímu v co nejkratším možném termínu, nejpozději však do 10 dnů od data obdržení objednávky obsahující všechny potřebné náležitosti. V případě, že termín dodání zboží by byl delší, je prodávající povinen o této skutečnosti informovat kupujícího. Kupující má v takovém případě možnost odstoupit od smlouvy nebo s prodávajícím dohodnout jiný termín dodání. V případě, že si kupující přeje dodat zboží v jiném než okamžitém termínu či termínu, potvrzeném prodávajícím, je potom povinen o tom písemně nebo telefonicky prodávajícího vyrozumět.

V den odeslání balíku od nás, o tom budete informováni prostřednictvím e-mailu. Délka dodání se liší dle způsobu zvolené dopravy a typu platby.

Způsoby a délky dodání

DPD: Přepravce DPD doručí balík následující pracovní den.

Česká pošta - obyčejný balík: Česká pošta doručí balík většinou do 5-ti pracovních dní od odeslání. Pokud to povaha zásilky dovoluje, odesíláme menší věci jako cenné psaní, které bývá většinou doručeno rychleji, do 1-2 dnů.

Česká pošta - balík do ruky: Česká pošta doručí balík následující pracovní den.

Zásilkovna ČR: Na vámi vybranou pobočku Zásilkovny je balík doručen dle našich zkušeností do 2 - 5 pracovních dní.

Zásilkovna SK: Na vámi vybranou pobočku Zásilkovny je balík doručen do 2 - 7 pracovních dní.

Slovensko - obyčejný balík: Slovenská pošta doručí balík za 2 - 5 dní.

Osobní odběr ve Zlíně - Malenovicích: Je možný pouze po předchozí telefonické domluvě a platbě převodem na bankovní účet! Jakmile bude zboží skladem a uhrazeno na našem účtě, budete o tom informováni a domluvíme se na termínu vyzvednutí zboží.

Jednoduše

Prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost bude vždy potvrzena na základě objednávky nebo viditelně umístěna na stránkách www.fitzona.cz. Objednané zboží zasíláme prostřednictvím přepravce DPD, České Pošty nebo Zásilkovny po celé ČR do 48 hodin po obdržení objednávky s platbou dobírkou, či do 48 hodin po obdržení platby na účet při platbě převodem. Výjimky tvoří státní svátky. Maximální doba dodání je 10 dnů od objednání, běžně bývá doba dodání do 5-ti pracovních dnů. Pokud ji nebudeme schopni dodržet (o tom budete vyrozuměni předem), máte možnost od objednávky odstoupit. Chcete-li dobu dodání odložit, dejte nám o tom vědět.

Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz

Odstoupení od smlouvy

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, a dodrží níže uvedené podmínky, bude mu vrácena kupní cena a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží od prodejce ke kupujícímu. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. g) a § 1832 odst. 3 nese spotřebitel při odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 a násl. náklady spojené s navrácením zboží. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.

Podmínky pro odstoupení od smlouvy a postup při vrácení zboží

Rozhodne-li se kupující pro odstoupení od smnlouvy v zákonné lhůtě 14 dnů (bez udání důvodů), je povinen splnit následující:
  • Nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží informujte prodejce o tom, že chcete zboží vrátit. (Tel: 606 682 916, e-mail:objednavky@fitzona.cz).
    Text: "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR, číslo faktury a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo: xxxxxxxxxx."
    Pokud nás předem neinformujete, nemusí být Vaše zásilka převzata, z důvodu, že nebudeme vědět, o co se jedná, a takové zásilky nepřebíráme.
  • Zašlete zboží do 14-ti dnů od odstoupení od smlouvy s původním obalem zpět na adresu prodejce. Zboží zasíláte zpět na vlastní náklady, viz. odstavec výše.
    Adresa pro zaslání zboží:
    Markéta Fussová
    FitZona.cz
    Tečovská 1131
    763 02 Zlín – Malenovice
  • Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití (může být vyzkoušené), mělo by být nepoškozené, kompletní a s kopií dokladu o koupi. Neposílejte zboží na dobírku (nebude převzato). Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  • Na kopii faktury připište pro jistotu číslo účtu, na který chcete částku za zboží vrátit. Peníze za zboží a náklady na nejlevnější nabízený způsob dodání zboží z internetového obchodu vám budou vráceny, po obdržení zboží, do 14 dnů na vámi uvedený bankovní účet.
  • V případě nedodržení některé z uvedených náležitostí má prodávající právo odmítnout vrácené zboží nebo poměrně snížit částku, za kterou bude zboží přijato zpět.
  • Náklady spojené s navrácením zboží zpět obchodníkovi nese zákazník.

Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na tyto případy:
  • Zásilka zboží, které bylo speciálně upraveno na přání kupujícího nebo výslovně objednáno na přání kupujícího.
  • Zboží bylo spotřebováno, bylo smíseno s jinou věcí, zboží náchylné ke zkažení.
  • Zboží vyjmuté z hygienického obalu, chránícího zdravotní nezávadnost.
  • Zboží, u něhož bylo porušeno hygienické uzavření, zamezující jeho užívání a ovlivňování (doplňky stravy, kosmetika ...).

Jednoduše

Máte právo vrátit nepoužité, nepoškozené a kompletní, ideálně originálně zabalené zboží ve lhůtě 14 dnů od doručení. Napište nám o tom a ke zboží přidejte kopii tohoto vzkazu i dokladů o koupi.

Vrácení peněz

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, prodávající zašle peníze za vrácené zboží bankovním převodem na účet kupujícího, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Hotově nebo složenkou úhradu poskytnout nelze.

Jednoduše

Peníze vám vrátíme obratem, jakmile obdržíme vrácené zboží, které bude v pořádku.

Přeprava zboží

Zásilky se zbožím jsou zasílány prostřednictvím DPD, České pošty nebo Zásilkovny. Cena za přepravu je uvedena v potvrzení objednávky, zaslaném kupujícímu e-mailem a je hrazena jako součást faktury společně se zbožím. Zásilky se zbožím na Slovensko jsou zasílány prostřednictvím Pošty bez hranic. Ta je doručuje ve spolupráci se Slovenskou poštou.

Jednoduše

Zboží doručíme přepravní společností.

Převzetí zboží, poškozená zásilka

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s pracovníkem dopravce stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, nepoškozenost obalu nebo nedeformovanost balíku) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Pokud kupující zjistil při přebírání zásilky od pracovníka přepravní společnosti některou skutečnost, která mu brání převzít zásilku, je jeho povinností sepsat s doručující osobou zápis o těchto zjištěných skutečnostech a zásilku odmítnout. Zápis podepíší obě zúčastněné strany. V případě odmítnutí sepsání protokolu dopravcem je kupující povinen zásilku nepřevzít. Nepřevzetí zásilky pro její neúplnost nebo poškození je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu objednavky@fitzona.cz

Pokud je v dokladech dopravce potvrzeno převzetí zásilky podpisem kupujícího nebo jiné osoby, která kupujícího při tomto převzetí zastupuje, nebude brán zřetel na dodatečné reklamace týkající se neúplnosti zásilky nebo poškození obsahu zásilky vlivem přepravy.

Pokud je zásilka v pořádku, kupující je povinen ji od dopravce převzít. Neučiní-li tak, je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat náklady na přepravu ke kupujícímu i zpět k prodávajícímu.

Jednoduše

Zásilku za přítomnosti přepravce zkontrolujte, vadnou zásilku nepřebírejte. O vadách zásilky sepište s pracovníkem přepravní společnosti zprávu. Poté nás o nepřevzetí informujte.

Přestože máte právo zásilku do 14ti dnů vrátit bez udání důvodu, máte povinnost zásilku převzít, pokud není vadná. Pokud bezvadnou zásilku nepřevezmete, budeme po vás vyžadovat zaplacení nákladů spojených s přepravou.

Záruční podmínky

Na veškeré zboží dodané prodávajícím, se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Záruční doba na vady dodaného zboží začíná běžet ode dne předání zboží kupujícímu.

Vitamíny, minerály, doplňky stravy, extrakty a výtažky, sirupy atd.: na těchto produktech je uvedena doba trvanlivosti a poskytujeme tedy záruku do uvedené doby trvanlivosti. Prodávající nepřebírá odpovědnost za nedodržení skladovacích podmínek uvedených na etiketách výrobku. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Náramky SBS Forza Balance a SBS Forza Energy: reklamace se nevztahuje na vady způsobené nesprávným užíváním výrobku, na škody způsobené běžným opotřebením či mechanické poškození, včetně přetržení a protržení silikonových náramků SBS Forza Balance a SBS Forza Energy. Přetržení silikonových pásků není výrobní vada, jedná se o mechanické poškození zboží v důsledku běžného užívání.
U náramků SBS Forza Energy lze 1 ks pásku vyměnit za poplatek 70,- Kč, který musí být přiložen k zásilce (náklady na opravu a zaslání zpět). Poku není poplatek přiložen, bude opravená zásilka zaslána na dobírku, která činí + 100,- Kč.
Př.: výměna 1 části pásku 70,- Kč, zásilka zaslaná na dobírku 100,- Kč = celková cena dobírky 170,- Kč.

Zjistí-li kupující při převzetí zboží vady, musí tyto skutečnosti sdělit prodávajícímu vždy písemně doporučeným dopisem, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží. Reklamace je možné řešit i telefonicky či e-mailem. Dobírky nepřebíráme!

Jednoduše

Obchod FitZona ochotně vyřídí oprávněnou reklamaci vad zjištěných a reklamovaných do 24 měsíců od zakoupení zboží nebo do uvedené doby trvanlivosti.

Všechno zboží má záruku 24 měsíců. V případě doplňků stravy může být tato lhůta jiná, řídíme se dobou trvanlivosti, která je uvedena na obalu či etiketě produktu. Reklamace náramků SBS Forza Balance a Energy se řídí reklamačními podmínkami výrobce a jsou zde specifikovány.

U náramků SBS Forza Balance a SBS Forza Energy nelze reklamovat vady způsobené nesprávným užíváním výrobku, škody způsobené běžným opotřebením či mechanickým poškozením. Přetržení silikonových pásků není výrobní vada nýbrž mechanické poškození náramku v důsledku běžného užívání.

Další práva a povinnosti smluvních stran

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Jednoduše

Spotřebitelské spory z kupní smlouvy lze řešit mimosoudně. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Zasílání obchodních sdělení

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

Jednoduše

Když u nás nakoupíte 1x měsíčně od nás dostanete e-mailem newsletter s novinkami, akcemi a informacemi z e-shopu FitZona. Zasílání newsletteru můžete kdykoliv zrušit. Odkaz ke zrušení najdete v patičce každého e-mailu.

Závěrečná ustanovení

Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím výslovně neupravené těmito Obchodními podmínkami ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí občanským zákoníkem č.89/2012 Sb. v platném znění, zákonem o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. a také předpisy souvisejícími. Případná individuální smlouva s kupujícím je nadřazená Obchodním podmínkám.

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí, či platebním stykem týkající se objednaného zboží.

Tyto obchodní podmínky jsou platné od 31. 3. 2016 a ruší obchodní podmínky vydané dříve. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez upozornění.

Kupující objednáním od prodávajícího dává souhlas s těmito obchodními podmínkami.

Jednoduše

Nákup se řídí těmito podmínkami a Občanským zákoníkem.

Vaše osobní údaje nepoužijeme žádným nepatřičným způsobem

Platí od 31. 3. 2016 a může být změněno.